miercuri, 14 noiembrie 2012

..am recreat hartia si am ajutat..:)

..aseara a fost un altfel de atelier si anume am ajutat copii aflati sub grija Fundatiei Change for Live(felicitari!!!!! ptr.ceea ce faceti-mai trist este ca in aceasta fundatie mai multi sunt voluntari din Olanda,Germania decat romani...:(...dar se merge mai departe-si de asemenea s-a reciclat hartia,adica tot ceea s-a construit s-a realizat din reviste vechi,ziare,etc...
..dupa ce am baut ceva cald si bun,am inceput lucrul,bineinteles sub atenta indrumare a voluntarilor...Diana,Cristina,Lotte,Anna,Rebbecca ....
....am invatat ce se poate face cu foile unei vechi reviste(cosulete ptr.bijuterii sau altceva,rame foto si multe altele...am vorbit,am povestit si surpriza serii a fost delicioasa prajitura cu struguri-made Tea House....





....a fost frumos,ne-am simtit bine si tine-ti aproape...urmeaza ,cam la inceputul lunii decembrie un alt atelier de confectionat ornamente pentru Craciun!!!!!enjoy!

2 comentarii: