joi, 11 aprilie 2013

..epilog seara aniversara Nichita Stanescu...

..o seara frumoasa,in care noi cei prezenti l-am simtit pe Nichita,am simtit poeziile lui si am fost fericiti...dupa colajul de muzica si poezie, am citit-fiecare-o poezie de-a lui Nichita ,am mancat paine,mere si ..un strop de vodka...pentru o clipa am redevenit..oameni.






..luni,9 aprilie...am inceput ziua cu o fapta buna..am transferat incasarile din seara Nichita Stanescu micutului Marin Cezar Iulian(nascut cu o boala rara de inima;detalii despre acest micut la htpp://inimaluicezar.blogspot.ro)....1000lei....sunt putini,dar totusi au fost dati din inima pentu o inima care are nevoie de ajutorul nostru....multumim celor care au fost alaturi de noi si alaturi de Cezar...:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu